Minőségpolitika


A PPS Hungary Zrt. vezérigazgatója és minden munkatársa elkötelezett a minőségi speciális alkalmazásokkal is kibővített, az MSZ EN ISO 9001:2009, MSZ ISO/IEC 27001:2014, az MSZ EN ISO 14001:2005, az MSZ 28001:2008 szabvány és a NATO AQAP 2120 normatív dokumentum elvárásainak megfelelő minőségirányítási rendszer eredményességének folyamatos fejlesztése iránt.

A PPS Hungary Zrt. szolgáltatásainak kiváló minőségét és színvonalát, a megbízhatóságával, ügyfélközpontúságával, rugalmasságával, széleskörű technikai felszereltségével és előnyös áraival kívánja elérni. Törekszik a megrendelők által elvárt követelmények, igények teljeskörű kielégítésére, azoknak a legmagasabb szakmai színvonalon, modern technológiák alkalmazásával messzemenően megfelelni. A Társaság tevékenységét ennek érdekében hozzáértő, megfelelően képzett munkatársakkal végzi.

A PPS Hungary Zrt. figyelemmel kíséri a tevékenységével kapcsolatos jogszabályi előírások változásait, a szakmai profil-technológiai fejlesztéseket, és az alkalmazott módszerek korszerűsítését annak érdekében, hogy az általa nyújtott szolgáltatások színvonala emelkedhessen, a megrendelők elégedettsége, és a Társaság eredményessége-jövedelmezősége folyamatosan növekedhessen.

A PPS Hungary Zrt. minőségirányítási rendszerének folyamatos működtetésével, és a rendszeres ellenőrző, elemző, fejlesztő tevékenységével törekszik megrendelői elvárásainak jobban megfelelni és a minőségirányítási rendszerét folyamatosan tökéletesíteni. A cél, a minőségfejlesztési tervben meghatározottak maradéktalan megvalósítása.

A PPS Hungary Zrt. vezetősége fontosnak tartja valamennyi munkatársunk tudatos részvételét a szakmai munka minőségének folyamatos javításában, ezért biztosítja mindazon feltételeket, képzési formákat, amelyek segítségével a szükséges tudás megszerezhető, hasznosítható.


Németh László
Vezérigazgató